Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Linda - 23 juni 2008 10:00

sovit länge! såg att clara hade varit inne på bloggen. kul med lite nytt folk å super att du gav en kommentar. mera sånt! speciellt om du inte läst bloggen inannan. kanske ska jag oxå byta blogg som camilla å sandra. fast om jag gör det vill jag verkligen börja blogga ordentligt och det vet jag inte om jag orkar, fast det vore kul att lägga ner lite mer tid på den. jaja, ska väl tänka på det.


pratade precis med jobbet så det blir slottet måndag, tisdag å onsdag. skulle egentligen åkt till brorsan å jobba den här veckan men hade ingen tid för äns på fredag så då jobbar jag lite på mitt kära slott!


magnus å sandra e här! ska hänga med dem lite innan jag börjar i kväll. ska åka å kolla någon inredningsbutik, ikea å lite stuff.


ska ta en runda i spåret med. var j.... länge sedan jag sprang nu. INTE bra. tjejmilen närmar sig.


nu ska jag hoppa i min nya segaråttor klänning som sandra har beställt till mig. (hade glömt bort det så det blev en glad överraskning)


simma lugnt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards