Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

jobbajobbajooooba

Av Linda - 8 juni 2008 10:16

direkt från skolan till jobb. men vad fasen, man väljer ju själv vad man vill göra av sitt sommarlov. jag väljer att bli rik, eller nja, att försöka klara mig utan studiebidrag i sommar. 


jobbar på slottet. fick akut lära mig repan i går pga personalbrist. så nu står jag på jobbet och har hand om både frukost och receptionen. men det går fint, bara åtta gäster på hotellet. har bara råkat hälla ut en kaffekopp över telefonen, ihhh, inte så bra. om man skakar på den droppar det. hoppas hoppas hoppas att den INTE är trasig......


har inte bloggat på länge nu. anledning: har inte orkat! har haft för mycket för mig. lite update:


i fredags var jag med jonas å camilla på fjäderholmarna. mys pys å ap varmt men vattnet isade när man klev i med fötterna. vi käkade min goda hemlagde pastasallad. jonas å camilla hade gjort goda mackor som vi tyvärr blev för mätta av så den avnjöt jag av när jag kom hem.


på kvällen träffade jag mina gamla gympapolers. tyvärr blev det två avhopp in i det sista så det blev till slut jag, emelie å madde. men det var jätte trevligt. käkade sushi och tog ett glas på skybar. bra utsikt där, fast skrapan e högre. slaggade på jobbet sen för jag började jobba sju.


på lördagskvällen skulle jag egentligen hakat på camilla å gänget till Josefinas men min kropp sa tvär nej. den sa:

-nä du linda, nu får du allt stanna hemma å vila dig. du har sömnbrist och du behöver vila. stanna hemma och grilla med dina föräldrar.


jaha, forskarna säger ju att man ska lyssna på sin kropp så jag gjorde det. idag känner jag mig jätte pigg!!! tack kroppen för att du sa till mig.


nä nu orkar nog ingen läsa det här inlägger för det blev för långt. 


puss å hej leverpastej (den på ulvsunda, jävligt god) 

 
 
camilla

camilla

8 juni 2008 11:20

Haha roligt inlägg :)

http://camish.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 juni 2008 22:45

har gjort som min kära vän camilla. bytt blogg. min nya adress är http://angelistorstan.blogg.se vi ses där! *ängeln* ...

Av Linda - 23 juni 2008 10:00

sovit länge! såg att clara hade varit inne på bloggen. kul med lite nytt folk å super att du gav en kommentar. mera sånt! speciellt om du inte läst bloggen inannan. kanske ska jag oxå byta blogg som camilla å sandra. fast om jag gör det vill jag verk...

Av Linda - 22 juni 2008 23:35

har haft en jätte kul midsommar i smögen. hängde med camilla, jonas å team vetlanda. sedan kom lise från jobbet med som en bonus!   helgen i punktform:   partat (mest hela tiden) ätit massa god mat (hela tiden, räkorna va bäst!)druckigt (rosé såklar...

Av Linda - 11 juni 2008 20:18

köpte en klänning från det söta märket countainer för ett tag sedan http://www.container.dk blir nog outfit för midsommar ...

Av Linda - 11 juni 2008 20:01

nu har jag jobbat å jobbat. camilla har börjat. kul att se henne där i sin stora kavaj, hehe. nä fy, förlåt... skoja bara lite.  jag har  shoppa idag!!! nya springskor! 1300 D Y R T som satan och de är inte äns snygga men en bra investering.   tar l...

Ovido - Quiz & Flashcards