Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

hemmaplan

Av Linda - 30 maj 2008 16:26

då var man hemma efter fem dagar i skogen. det har varit helt underbart och utmanande. solen har strålat varje dag och vi har kunnat bada. men att bo tillsammans sex pers som du inte känner sen innan, i ett vindskydd, laga mat i hop, ja i princip göra allt i hop är ganska krävande.


tack å lov hade jag bettan i min grupp. en as skön tjej från b-klassen. vi har varit såkallade "surfittor", nä men de andra har till och från betett sig som riktiga skitungar. två av våra medlemmar var endsat 19 år och fortfarande boende hos föräldrarna. tror knappt att de någonsin har lagat mat förut. sedan var det chillarn som mest tänkte på sig själv men endå hade lite sympati för oss andra och gjorde några få insatser i disk och matlagning. sedan hade vi såklart fina jakob som fixade och donade med det mesta och såg till att vi andra mådde bra.


men sammanfattningsvis måste jag säga att dessa dagar har varit fantastiska och jag har lärt mig massor. skulle gärna ut och vandra igen. någon som vill hänga med?


nu måste jag ta en dusch. har inte gjort det sen i söndags. fräsch va?

i morn ska jag på 40 års kalas. ska bli nice. jag å syrran, christian å eric skall även övernatta på ulvsunda. ska bli nice det med.


glad helg på er

 
 
camilla

camilla

30 maj 2008 20:16

Haha skön beskrivning av alla :)

Bra att du har haft det bra, har tänkt massa på dej å undrat om du fortfarande lever ;) Fick du mitt sms förresten?

Massa kramar!

http://camish.bloggagratis.se

 
camy

camy

1 juni 2008 18:24

Ja trist å plugga..har jag gjort hela eftermiddagen..men nu börjar jag snart bli klar...puh..

E nyfiken på pix från Ulvsunda å festen ;)

http://camish.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 juni 2008 22:45

har gjort som min kära vän camilla. bytt blogg. min nya adress är http://angelistorstan.blogg.se vi ses där! *ängeln* ...

Av Linda - 23 juni 2008 10:00

sovit länge! såg att clara hade varit inne på bloggen. kul med lite nytt folk å super att du gav en kommentar. mera sånt! speciellt om du inte läst bloggen inannan. kanske ska jag oxå byta blogg som camilla å sandra. fast om jag gör det vill jag verk...

Av Linda - 22 juni 2008 23:35

har haft en jätte kul midsommar i smögen. hängde med camilla, jonas å team vetlanda. sedan kom lise från jobbet med som en bonus!   helgen i punktform:   partat (mest hela tiden) ätit massa god mat (hela tiden, räkorna va bäst!)druckigt (rosé såklar...

Av Linda - 11 juni 2008 20:18

köpte en klänning från det söta märket countainer för ett tag sedan http://www.container.dk blir nog outfit för midsommar ...

Av Linda - 11 juni 2008 20:01

nu har jag jobbat å jobbat. camilla har börjat. kul att se henne där i sin stora kavaj, hehe. nä fy, förlåt... skoja bara lite.  jag har  shoppa idag!!! nya springskor! 1300 D Y R T som satan och de är inte äns snygga men en bra investering.   tar l...

Ovido - Quiz & Flashcards