Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

jojo.... nu e man inte heeelt pigg

Av Linda - 24 maj 2008 13:09

hade en jätte bra kväll i går. blev först vin på klaras balkong sedan kom ylva å hämtade oss med sin "nya" bil och så åkte vi hem till hennes söta lya på söder.


där blev vi både makeade och hårfixade av ylva å det blev såååå fint. sedan lånade jag klaras blommiga kjol och röda skor, jag kännde mig så snygg. som att gå ut helt ny lixom. sedan taxi till east. vi fick inte tag på axel så det blev inget hotellet. ylva jobbar extra på east så vi fick gå före i kön å dricka gratis skumpa, det gillar linda!! wiii!


sov hos klara inatt så nu e jag bara hemma en sväng för att svida om till jobbstassen för att sen hämta upp klara. ska bli kul att jobba. var länge sedan.... fast men e ju lite seg som sagt.


glad lördag


K   R   A   M

 
 
camilla

camilla

24 maj 2008 16:00

Najjsigt värre :) Man skulle varit där!

Tog du några pix sen då? Nyfiken på din makeover ju!!

http://camish.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 juni 2008 22:45

har gjort som min kära vän camilla. bytt blogg. min nya adress är http://angelistorstan.blogg.se vi ses där! *ängeln* ...

Av Linda - 23 juni 2008 10:00

sovit länge! såg att clara hade varit inne på bloggen. kul med lite nytt folk å super att du gav en kommentar. mera sånt! speciellt om du inte läst bloggen inannan. kanske ska jag oxå byta blogg som camilla å sandra. fast om jag gör det vill jag verk...

Av Linda - 22 juni 2008 23:35

har haft en jätte kul midsommar i smögen. hängde med camilla, jonas å team vetlanda. sedan kom lise från jobbet med som en bonus!   helgen i punktform:   partat (mest hela tiden) ätit massa god mat (hela tiden, räkorna va bäst!)druckigt (rosé såklar...

Av Linda - 11 juni 2008 20:18

köpte en klänning från det söta märket countainer för ett tag sedan http://www.container.dk blir nog outfit för midsommar ...

Av Linda - 11 juni 2008 20:01

nu har jag jobbat å jobbat. camilla har börjat. kul att se henne där i sin stora kavaj, hehe. nä fy, förlåt... skoja bara lite.  jag har  shoppa idag!!! nya springskor! 1300 D Y R T som satan och de är inte äns snygga men en bra investering.   tar l...

Ovido - Quiz & Flashcards