Alla inlägg under januari 2008

Av Linda - 31 januari 2008 18:36

i morse var jag såååå trött. vi hade gymnstik första lektionen. jag var seg i hela kroppen. efter gymnastiken hade vi håltimme i fyra timmar. vad gör man då? jo då är man abitös som fyra flickor var idag.


först gymmet i en timme, lunch och sedan plugg inför anatomi tentan. efter det var jag full av energi och det var bäst att komma hem och känna att man redan har pluggat och tränat idag. så i kväll skall jag unna mig att hyra en film.


idag var det en bra dag!


kramar


Av Linda - 30 januari 2008 16:02

igår var det kårfest. den första på gih. jag och fyra kompisar träffades hemma hos natalia innan för att dricka lite vin och bekanta oss med varnadra. å gud vad avundsjuk jag blev på hennses lägenhet. så jävla fin å lagom stor och perfekt läge. jag vill flytta............


väl på kårfesten träffade vi de andra i klassen. fares körde break å han e sååå jävla grym. så grym så att jag och natalia tog med honom hem till henne efteråt, hehe. emelie var också där och vi rockade som fasen på dansgolvet. jag är så glad att vi går i samma skola.


nu ska jag baka bröd. puss å kram till alla...




Av Linda - 28 januari 2008 18:40

idag har jag haft dans, musikteori och bollsspel på schemat. dessutom hade vi en håltimme på två timmar då jag och några i min klass passade på att gymma.


så nu e jag helt slut. sitter hemma hos mina föräldrar för att snart bli bjuden på middag. har blivit endel kvällar här på sistånde. det är ju bra med god och gratis mat och så kan man ju passa på att låna tvättmaskinen.


har kommit på att  jag väldigt seällen är hemma. min stckars lägenhet används bara för att sova och äta frukost i. men varför är det så? tror att jag är less på att vara ensam för tillfället. därför tillbringar jag nästan all min tid med mina vänner.


efter middagen blir det plugg. ska lära mig handbollsregler. i morn är det barometen på skolan. klassturnering med efterföljande pub. ska bli kul att lära känna den nya klassen lite bättre.


nu e det mat!

Av Linda - 27 januari 2008 20:23


idag är det söndag och det är en tröttsöndag. det är det för att i går var det PARTY! jag gjorde mitt första besök i baren på skatteskrapan. sjukt högt men cool utsikt.


kom hem sent, Zzzzzz........


men en tröttsöndag är en bra dag för att börja blogga. har tänkt på det ett tag nu men inte riktigt tagit tag i det. tackar min söta vän camilla för det, hon är en riktig hejjare på att blogga.....


jag blir jätte glad om jag får kommentarer om bloggen. mitt mål är att försöka skriva något varje dag.......


det ska bli kul.....



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards