Direktlänk till inlägg 22 juni 2008

S M Ö G E N

Av Linda - 22 juni 2008 23:35

har haft en jätte kul midsommar i smögen. hängde med camilla, jonas å team vetlanda. sedan kom lise från jobbet med som en bonus!


helgen i punktform:


  • partat (mest hela tiden)
  • ätit massa god mat (hela tiden, räkorna va bäst!)
  • druckigt (rosé såklart, corona å körsbärsöl)
  • sovit (lite och oskönt i olika soffor.... ca 40 cm breda)
  • dansat (länge och mycket, utan stång)
  • tävlat (om artister å kända låtar)
  • sjungit (sånghäfte)
  • skrattat (mkt, mest på hemvägen)
  • fotat (massor)

bloggar upp lite bilder när jag hinner. kort sagt, fin helg. smögen är sååå vackert.


nu ska jag verkligen sova i en stor bred säng. skönt!


 
 
Ingen bild

Clara

23 juni 2008 07:48

Tack för en trevlig lördags kväll, uppe med tuppen och ska ner till gklubben och träna knattar. Hoppas hemresan gick bra, verkar ju ha varit mycket skratt iaf ;) Kram!

 
Camilla

Camilla

23 juni 2008 11:11

Tack för en underbart rolig helg sötnos!!

http://froken.gredelin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 juni 2008 22:45

har gjort som min kära vän camilla. bytt blogg. min nya adress är http://angelistorstan.blogg.se vi ses där! *ängeln* ...

Av Linda - 23 juni 2008 10:00

sovit länge! såg att clara hade varit inne på bloggen. kul med lite nytt folk å super att du gav en kommentar. mera sånt! speciellt om du inte läst bloggen inannan. kanske ska jag oxå byta blogg som camilla å sandra. fast om jag gör det vill jag verk...

Av Linda - 11 juni 2008 20:18

köpte en klänning från det söta märket countainer för ett tag sedan http://www.container.dk blir nog outfit för midsommar ...

Av Linda - 11 juni 2008 20:01

nu har jag jobbat å jobbat. camilla har börjat. kul att se henne där i sin stora kavaj, hehe. nä fy, förlåt... skoja bara lite.  jag har  shoppa idag!!! nya springskor! 1300 D Y R T som satan och de är inte äns snygga men en bra investering.   tar l...

Av Linda - 10 juni 2008 09:27

har förrästen anmält mig till tjejmilen den 31 augusti. kom å heja eller anmäl dig du med. ...

Ovido - Quiz & Flashcards