Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Linda - 8 juni 2008 19:00

lite bilder från fjäderholmarna... kolla camish blogg....enklare än att lägga upp egna, hehe.... nä men jag ska oxå göra det snart

Av Linda - 8 juni 2008 18:35

nu har jag fått tillbaka min lägenhet. känns skönt. har dock inte varit där ännu. ska dit i morn å checka läget å flytta tillbaka mina kläder. börjar tre i morgon och startar då dagen med massage!!! 100 spänn!!! en massör kommer till jobbet en gång i månaden och första gången kostar det 100 och sen 250. ska bli nice!


nu har jag precis duschat efter dagens runda i spåret. skönt men det va jobbigt idag. är nog lite sliten ändå. ska sova länge i morn. nu ska jag äta räkor med mams å paps.


puss


Av Linda - 8 juni 2008 10:16

direkt från skolan till jobb. men vad fasen, man väljer ju själv vad man vill göra av sitt sommarlov. jag väljer att bli rik, eller nja, att försöka klara mig utan studiebidrag i sommar. 


jobbar på slottet. fick akut lära mig repan i går pga personalbrist. så nu står jag på jobbet och har hand om både frukost och receptionen. men det går fint, bara åtta gäster på hotellet. har bara råkat hälla ut en kaffekopp över telefonen, ihhh, inte så bra. om man skakar på den droppar det. hoppas hoppas hoppas att den INTE är trasig......


har inte bloggat på länge nu. anledning: har inte orkat! har haft för mycket för mig. lite update:


i fredags var jag med jonas å camilla på fjäderholmarna. mys pys å ap varmt men vattnet isade när man klev i med fötterna. vi käkade min goda hemlagde pastasallad. jonas å camilla hade gjort goda mackor som vi tyvärr blev för mätta av så den avnjöt jag av när jag kom hem.


på kvällen träffade jag mina gamla gympapolers. tyvärr blev det två avhopp in i det sista så det blev till slut jag, emelie å madde. men det var jätte trevligt. käkade sushi och tog ett glas på skybar. bra utsikt där, fast skrapan e högre. slaggade på jobbet sen för jag började jobba sju.


på lördagskvällen skulle jag egentligen hakat på camilla å gänget till Josefinas men min kropp sa tvär nej. den sa:

-nä du linda, nu får du allt stanna hemma å vila dig. du har sömnbrist och du behöver vila. stanna hemma och grilla med dina föräldrar.


jaha, forskarna säger ju att man ska lyssna på sin kropp så jag gjorde det. idag känner jag mig jätte pigg!!! tack kroppen för att du sa till mig.


nä nu orkar nog ingen läsa det här inlägger för det blev för långt. 


puss å hej leverpastej (den på ulvsunda, jävligt god) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards