Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Linda - 11 juni 2008 20:18

köpte en klänning från det söta märket countainer för ett tag sedan http://www.container.dk blir nog outfit för midsommar

Av Linda - 11 juni 2008 20:01

nu har jag jobbat å jobbat. camilla har börjat. kul att se henne där i sin stora kavaj, hehe. nä fy, förlåt... skoja bara lite.  jag har  shoppa idag!!! nya springskor! 1300 D Y R T som satan och de är inte äns snygga men en bra investering.


tar ledigt från slottet i två dagar nu. ska demonstrera knäckebröd åt brorsan. känns inte jätte kul men vad gör man inte för familjen. ska lägga på mitt största smile å säga:


- goddag, idag bjuder café gyllen på linköpingsknäcke med gubbröra. perfekt till midsommarbordet. om du idag köper ett paket knäckebröd får du även en påse knäckesnacks på köpet!


detta ska jag bjuda på http://www.gardsbutiken.nu/recept.asp


bor du i oxelösund är du välkommen till ica-kvantum i morgon och provsmaka. i morgon befinner jag mig i nyköping, ica kvantum där med.


nä vars. nu ska jag fixa mina fossongar. fotbad, filning och målning av naglar.


hej då ra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards