Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Linda - 5 juni 2008 19:26

då var skolan slut för den här terminen. känns som ett år har gått hur fort som helst. så nu har man sommarlov eller nja började jobba idag.


igår var det party med klassen. kubb och öl i humlegården, mkt 3-vligt. dock blev det en tidig kväll för mig eftersom jag började jobba vid åtta idag. sov på slottet inatt, sååå nice. fick valvrummet, skit snyggt.


på jobbet var det väldigt lugnt. började dagen med att njuta av den underbara frukostbuffén, sen uppduk och sen kom gästerna. på eftermiddagen fick jag vara med vår somelier på champangeprovning. jätte trevligt å snygga killar som höll i det, he he. har kommit på att jag har värdens bästa extra jobb. kolla in hemsidan www.ulfsundaslott.se å vad som är extra roligt är att camilla börjar jobba där nästa vecka.


ska förrästen träffa henne å karl i morn, mys. nu ska jag käka middag å sen dusch, tagit en runda i spåret precis.


solkramar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards